Toto diskuzní fórum je „odborně – technické“ a je zaměřeno k diskuzi o navigačních programech IGO. V tomto diskuzním fóru nenajdete nelegální software či mapy, ani odkazy které by k nim směřovaly. |
|
Albánsky parlament schválil rozpočet na r. 2009. Až 80 % verejných investicí určených pro rekonstrukce a výstavbu nových silnic bude investovaných do úseku Rreshen - Kalimash.
Albánsko začne stavět finančne náročnou dálnici Durrës–Kukës–Morinë na úkor ostatních opráv silnic.
Pokračuje výstavba velmi důležité spojnice mezi AL a Kosovem na trase Durres - Kukes - Morine (177 km), kterou vláda slíbila dokončit do r. 2009. Vláda AL není schopna sama financovat takto finančně náročný investiční projekt a obrátila se s žádostí o finanční pomoc na SB a MMF. Náklady na celkovou výstavbu dálnice z Durresu na albánsko-kosovskou hranici jsou odhadovány na 620 mil. EUR. Na výstavbě se podílejí americká Bechtel International Inc. (San Francisco) a turecká Enka (Istanbul).
Připravuje se oprava silnice Shkodra - Hani i Hotit (hraniční přechod na hlavním tahu z Tirany do Podgorice), která bude financována z prostředků italské rozvojové pomoci. Oprava silnice v délce 40 km bude stát 21,7 mil. EUR.
V listopadu 2008 vláda schválila projekt na výstavbu 66 km dálničního úseku Thumane – Vora – Peza - Rrogozhine. Předpokládané náklady dosáhnout 620 mil. EUR. O výstavbu projevila zájem chorvatská firma Konstruktor –Ingeneering d.d. Split.
Zpět na Skiny a úpravy DATA.ZIPu
Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot], Google [Bot] a 5 návštevníků